lørdag 30. januar 2010

SÅ VAR DET PÅAN IGJEN

Kona har gått til anskaffelse av trimrom, med sekvensapparater og annet. Torsdag kom det på plass, apparatet som ska hjelpe meg til et nytt og bedre liv. PUH!!!! Dette kommer til å koste....svette og kilo. Har nok å ta av, veide meg fredag...109 kg...dette må ta slutt!!!!!! Fikk meg en times trening, fikk brukt en fitness ball mellom øktene, det gjorde slik at gangsperren ikke kom. Ble selvfølgelig tilfreds med at starten var unnagjort, så fikk eg en god time med innefotball i dag.

Dokker lurer sikkert på korfor eg deler dette med dokker, finnes bare en grunn...det gir ekstra motivasjon. Blir jo nødt til å følge opp treningen sjøl, ellers vil eg jo få tilbakefall. Helt ærlig har ikkje trent siden april 2009, det e lenge det. Har slitt med ryggen og annen styggedom....høyt blodtrykk har eg også fått, må få kontroll på tingene igjen.

Følg med om dere vil se en ny mann......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar