torsdag 4. mars 2010

Nå går det så mye lettere....

Hehehe... det e så bra, har vært i trening i fem uker nå. Det e blitt bra med apparattrening, ikkje så mye utholdenhetstrening. Men fotball kompenserer jo en viss grad av dette...

Forresten så e vekten på rett vei, samt at byggingen av kropp viser endring til det positive. Var under 104 kg i går... ja det høres mye ut, men når man for under fem uker siden var oppe i 110 kg, så...Dette gir ytterligere motivasjon til å forsette, spent på hvor langt ned eg kan komme før sommeren. E jo bevisst på ka eg eter, men ikkje på langt nær hysterisk til ka eg spiser. Får vel spørre min mer bevisste kollega om noen råd, regner med at han deler av sin kunnskap. Uansett passerer jo et halvt århundre i juni, så alt som kan øke velværen og helsen, tas inn som positivt.

1 kommentar:

  1. Eg forstår at d ikkje alltid er like lett.... men no e stilaset nede og da er d vell på tide å bytte ut arbeidstøy me trenings tøy.

    SvarSlett