mandag 8. februar 2010

Hmmmm...ka tenker eg på?

Har satt meg fore å trene hver dag i en eller annen form....det går, må bare finne variasjon i øktene. Hadde en lang dag i skogen lørdag på dugnad..19-20 personer som tok et tak for å sette Stemmo på dalen i stand. Vi startet kl. 10.00, eller eg startet ikkje før 10.45, med å ta en del bilder av sted og personer. I alle fall så holdt vi på til 15.30 før vi ga oss, tror alle var fornøyd med økten. Ble gjort en masse nyttig arbeid, 20.februar blir det en ny økt uten meg, jobber....mye god trening som sagt i dette skogsarbeidet...

Tok forresten en god skitur etter dugnaden, hadde med moralsk støtte...var jammen godt det, for en tyngre tur ska du lete lenge etter. Motivasjonen lå i det at trene det skulle eg om eg så skulle krype. Min turpartner var nok ikkje beredt på å ta med en slik sleten turgåer...var nok en hemsko der ja..

Søndagen derimot ble en flott opplevelse, hadde med kamera og tok jo bilder i fleng, men økten varte i godt over 2 timer....var helt over til Ask, så det ble nær en mil på bortoverski... Ikkje verst når eg tenker på at eg har vært mer eller mindre inaktiv i 9 måneder!!!!! Tror eg ska ligge ut noen av bildene på den andre bloggen... http://naturennettno.blogspot.com ....

Føler meg litt heldig som har fått tilbake motivasjonen til å trene...det gir jo bra utslag på mange måter.... måtte eg bare beholde den, alderdommen kommer fort nok som det e.

Forresten ønsk meg lykke til, har behov for det når det butter imot.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar